RICKOWENSDRKSHDW!






Fukk, kunde inte hålla mig då dom har REAFever, trodde bara att det skulle gälla alla tidigare plagg men när jag gick in märkte jag till min förvåning att det även gällde Rick Owens plaggen som nyligen har ramlat in på deras webshop.

Givetvis suktar jag lite efter alla plagg och hooden med dragkedjan är väll det plagget som känns mest "Rick Owens" men det landade på Sweatpantsen och en Tee!

English

Fukk, just bought some things from Rick Owens Drkshdw, even though i've got no money left, good thing they were 50% so i got 2 instead of 1! :p


/Oscar PS dont miss this Trendsetter interview with the man behind Oki-ni!

Kommentarer
Postat av: horus

hey, är det kampanjkoden som gör rabatten eller? jag hittar ingen info om rea alls i annat fall.

2009-12-11 @ 16:59:15
Postat av: Oscar

FEVERFRIEND eller FEVERCUSTOMER, fyller du i på "Min sida" eller "Kampanjkod", antingen när du blir medlem eller på ett acc som du redan har. Med andra ord, JA! Frakten är även gratis!

2009-12-11 @ 17:28:43
URL: http://oscarlindqvist.blogg.se/
Postat av: Johan

Mmm...var en sväng förbi Fever i onsdags. Som vanligt är grejerna sjukt mycket snyggare i handen än på bild. Kan verkligen rekommendera Damir Doma bootsen, hoodien där (själv sover jag nästan med min), Viridi-Anne skjortorna som är double layered, och bootsen från Viridi vilka är mer som boots än kanske bilderna visar. Även byxorna från VA gillade jag skarpt!

2009-12-11 @ 20:25:31
URL: http://freudiankicks.wordpress.com
Postat av: Victor

"plagg. plagg plagg plagg, plagg? Plagg!"

2009-12-12 @ 16:50:25
URL: http://Victor.Grubblar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0