160GRAMS!




Gårkvällen rivstartades med Solidaritetsfest, vilket för oss innebar billig bärs och skön musik, efter det bar det av mot Trappan där vi bla träffade Greger. Efter stängning så hängde vi på till någon random studentlokal där Norda lyckades pajja brallorna när han skulle briljera med sin fantastiska balans, vi passade även på att röka lite pipa och trycka i oss lite körv. På väg därifrån så "hittade" vi ett samuraisvärd, som givetvis skulle med för att pryda lokalen som ett minne från kvällens bravader. Med siktet inställt på Donken så tänkte vi inte riktigt så långt som vi kanske borde ha gjort då vi valde att gå med det nyfunna fyndet längst med Drottninggatan, rätt gissat, vi blev givetvis stoppade av en av alla intelligenta Poliser i Norrköping som påpekade att "man faktiskt kunde klyva någon på mitten med det där svärdet",  trots att dess egentliga funktion var att pryda en vägg, därav den trubbiga eggen. Även fast jag påpekade detta ett antal gånger och drog paraleller till plankor och grenar och andra prylar som man kunde hitta utomhus som kunde vara minst lika farliga så stod han fast vid sitt beslut och det hela slutade med att dom konfiskerade svärdet! :(

Vi sket i Donken och drog direkt till lokalen, där planen var att jag skulle slagga. Ungefär vid 5 tiden så kände jag att magen började kurra och kände ett starkt sug efter just äggmacka med majonäs, så vad gjorde jag, jo jag vandrade i 1 timme i kylan och började koka ägg när jag kom hem, tryckte i mig mackorna som var förbannat goda och gick och la mig runt 7 snåret, all in all en mycket intressant kväll!

Från en sak till en annan, glöm  inte att kolla in senaste numret av 160g! Nu ska jag käka middag med la familia och morfar som är på besök! :)


Över och ut

/Mytarn

Kommentarer
Postat av: sacke

FETT

2009-11-01 @ 23:40:09
Postat av: Oscar

U bet! Hört att utgång i huvudstaden står på schemat inom en snar framtid, stämmer ryktet Sacke? ;p

2009-11-02 @ 00:52:57
URL: http://oscarlindqvist.blogg.se/
Postat av: eme

knappen sympatikexa med dig! :D tobbe verkade också vara på g ett tag, men nä.

2009-11-02 @ 09:33:40
URL: http://vidunderligalivet.blogg.se/
Postat av: Manglaros

Busoscar!

2009-11-02 @ 18:57:19
Postat av: Oscar

var faktiskt inte jag som tog svärdet! :(

2009-11-03 @ 00:30:30
URL: http://oscarlindqvist.blogg.se/
Postat av: nike free

But I'm not writing about the joys of running or me wanting to be accepted



into the "run club", I recently learned about a new trend that runners are



taking on. Running barefoot.



I mean completely barefoot, no shoes, no socks, nothing to stand between



your feet and the pavement of the roads. Are these people crazy? That is



the first thing I thought... but I read a great report on the subject and



even if I have no desire to ever run barefoot, they do bring up some good



points.

2010-12-14 @ 10:30:43
URL: http://www.bestnikefree.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0