CANIHAS?






 



1. Passarella Death Squad Union Jack Flag T-Shirt.

2. TO ORIST Leopard Zip T-shirt.

3. Odeur Aroma Cardigan.

4. Damir Doma Zip-backed Strap Sandals (SS10).


Lite godsaker från Oki-ni, tänkte börja spara lite denna månad, så får se hur långt lönen räcker. Damir Doma SS10 ser mycket intressant ut, skulle personligen inte banga på sandalerna!

Lyckas jag inte försova mig imorrn igen så ska jag slakta klart mina brallor och slänga upp en bild på dessa, ev en bild på "dagens" och ta en runda förbi Carl & Henrik för att kolla vad dom har kvar i butik från Odeur som jag nyligen har upptäckt att dom säljer!


/Oscar


Kommentarer
Postat av: Antonia

Sandalerna där ;) Snygga!

2009-11-20 @ 10:10:09
Postat av: nike free run

The author of this article, Peter Larson, is a biology professor and



runner from New Hampshire. His blog, Runblogger, chronicles his daily



adventures as a father, teacher, scientist, and runner. You can view a



version of this review with multimedia and additional links by clicking



here.

2010-12-14 @ 11:01:28
URL: http://www.bestnikefree.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0