DHLFTW!




Beställde skorna igår och dom kom idag, vilket är ganska imponerande då dom kommer hela vägen från London. Utöver den snabba leveransen så fick jag ett samtal från DHL där dom frågade om jag ville att dom skulle köra ut paketet till mitt jobb, vem bangar på det? DHL har tidigare visat sig strula lite när det gäller utkörning och hämtning av paket, men denna leverans är utan tvekan den bästa någonsin både inrikes/utrikes, hoppas att dom forstätter i samma anda till ev framtida paket! Nu ska jag dock iväg till Ikea, slänger upp bild på skorna/dagens lite senare.


/Oscar

Kommentarer
Postat av: Johan

Beställde koreanska tröjor idag, så vi får se hur DHL behandlar mig när paketet anländer haha ;)

2009-11-26 @ 23:44:37
URL: http://jinwoo.blogg.se/
Postat av: Administrator

There has been a number of research studies that have compared running



without shoes to shod running and have also compared heel strike running



to forefoot running. All the studies actually showed was that they were



different. None of the studies actually showed that one was better than



the other. The media and barefoot running community generally misinterpret



these studies to state that barefoot running is better. There is probably



nothing wrong with running barefoot provided it is done carefully, adapted



to slowly and used as part of a balanced training program. Where the



problems occur is in the understanding and interpretation of the research.

2010-12-14 @ 10:25:11
URL: http://www.bestnikefree.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0