CHURCHSCHETWYND!








Jag har kollat på flera brogue modeller under en längre tid och har hittat många olika alternativ, men på något vis så tycks mina tankar alltid landa på ett par Church's i slutändan. Trots ett ganska maffigt pris så tror jag utan tvekan att den tidlösa designen och det välgjorda handarbetet gör dom värda varenda krona, jag har personligen bara hört gott om Church's och bilden jag får är att det känns som en väldigt gedigen sko som kommer att hänga med i många år framöver. Får se om jag hittar något annat alternativ, vilket jag tvivlar starkt på, det landar nog på att införskaffa ett par kommande månad!

Update: Just noticed that one of my absolute favourite blogs when it comes to inspiration, China Le made a post on her blog about moi! <3


Över och ut

/Mytarn

Kommentarer
Postat av: Elin

sv: Ja det tycker jag med! helsvart och röda detaljer är alltid snyggt:)

tack så mycket! ja jag borde göra det men är dock sämst på att ta bra "outfit" bilder.. men ska ta och göra nått försök :)

2009-11-05 @ 12:48:54
URL: http://alustforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0