WEEPINGWILLOWWONTYOUWALLOWLOUDER?














Såg dom två översta bilderna idag på Cafes Julia Stridh's blogg, Känns som en riktig j*vla miss att jag inte har sett eller hört något om detta tidigare. Då det är limiterade plagg som bara släpptes vid H&M-trend @ Hamngatan så blir det att ligga på luren tidigt imorgon bitti och se om något ev finns kvar, om sådant är fallet så skickar jag dit farsan som får lägga beslag på kvarvarande plagg!

Kollaget längst ner kan jag erkänna att jag har snott rakt av från Mr.Klang, letade runt lite efter andra bilder, men tröttheten var starkare än min vilja att hitta dessa och jag kunde helt enkelt inte stå emot. Kollaget består av några av plaggen från H&M's partykollektion som kommer att släppas under hösten, gillar smokingkavajen.

Imorgon har jag tagit ledigt från arbetet för att ännu en gång ta en runda nere på stan i jakten på ett nytt jobb, denna gång har jag finlirat lite på mitt CV/personliga brev, infogat länk till min blogg och lagt in en bättre bild på mig själv, om dessa ändringar ger någon lycka återstår att se, mina förhoppningar är dock inte skyhöga då jag bor i hålornas håla Norrköping.


Över och ut

/Mytarn


Kommentarer
Postat av: claudia

aah vill verkligen åka till sthlm nu :( :(

2009-10-21 @ 21:38:15
URL: http://istalletformusik.blogg.se/
Postat av: Oscar

m2, kanske blir en tur till huvudstaden över helgen!

2009-10-21 @ 22:01:25
URL: http://oscarlindqvist.blogg.se/
Postat av: Pace.

Jag säger som oscar lindqvist! "gillar smokingkavajen".



/Pacemakers.blogg.se

2009-10-22 @ 13:17:01
URL: http://pacemakers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0