REGNREGNREGNREGN!




Beställde lite bling bling idag från Asos så att jag har något att längta till, för jag kan ju inte påstå att jag längtar till mitt jobb särskilt mycket, spc inte med tanke på att vårat skift består av 20 pers, börjar kännas lite som ett arbetsläger. Imorrn är jag ledig, då blir det att fokusera på att hitta ett nytt jobb, ska tvinga på varenda butik mitt CV och personliga brev! Nu ska jag avrunda kvällen med lite efterlängtat Family Guy.



/Mytarn, PS nämnde jag att det regnade?

Kommentarer
Postat av: jacob

hah, spanar inte den sidan nu. endel schysta grejer (: några tips på bra sidor på nätet? btw kolla ashtray.se

2009-09-30 @ 00:03:59
Postat av: gchg

spanar in *

2009-09-30 @ 00:04:29
Postat av: Oscar

Det finns oändligt många sidor, beror väll helt på vad du är på jakt efter. Skulle tro att fashionisland.se passar dig, sen har du ju zoovillage.com, mina favoriter är väll dock Topman.com, oki-ni.com, farfetch.com, fever.se! ;D



2009-09-30 @ 00:41:11
URL: http://oscarlindqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0